
A trendi dalok beillesztése a TikTok videókba kulcsfontosságú a tartalomkészítők számára, akik szeretnék, hogy az algoritmus előrébb tolja őket. Azok a videók, amelyekben zene van, általában magasabb nézettséggel rendelkeznek, mivel vonzóbbak és szórakoztatóbbak. Ezért a tartalomkészítőknek és a márkáknak arra kell törekedniük, hogy trendi dalokat illesztenek a videóikba.
A trendi dalok keresése arra ösztönözte a készítőket, hogy megtudják, milyen dalok trendelnek jelenleg a TikTok-on. Ebben az útmutatóban elmagyarázzuk, hogyan találhatod meg és illesztheted be a trendi zenét a TikTok tartalmadba.
Hogyan találjuk meg a TikTok-on trendelő dalokat
Számos módszer létezik, amellyel felfedezheted a trendelő dalokat a TikTok-on. Íme néhány a leghatékonyabb módok közül:
1. A „For You” (Neked) oldal
A „For You” oldal olyan videókat mutat, amelyeket olyan emberek töltöttek fel, akiket követsz és olyanokét is, akiket nem követsz, a megtekintési szokásaid alapján. Sok ilyen videó népszerű és trendelő, ami gyakran azt jelenti, hogy trendi dalokat is tartalmaznak.
A legújabb trendi dalok megtalálásához egyszerűen görgess végig a „For You” oldalon, és figyeld meg a videókban hallható dalokat. Ha többször is ugyanazt a dalt hallod, valószínűleg az egy trendelő dal.
2. A Keresőmező
A TikTok keresőmezője szintén egy nagyszerű eszköz a trendi zene felfedezésére. A használatához érintsd meg a nagyító ikont és keress kulcsszavakra, mint például „trending sounds” (trendelő hangok). Ezzel megjelenik egy lista az aktuálisan trendelő dalokkal a platformon.
3. A Hangkönyvtár
A TikTok hangkönyvtára kiváló forrás a trendi zene megtalálására. Ahhoz, hogy hozzáférj ehhez, érintsd meg a + ikont az alkalmazás alján, majd válaszd az „Add Sound” (Hang hozzáadása) opciót. Itt egy lista jelenik meg a TikTok által ajánlott dalokkal, amelyek jelenleg népszerűek és trendelnek.
4. A Kreatív Központ
A TikTok Kreatív Központ könnyen segít felfedezni a trendelő dalokat. Sőt, azt is megmutatja, hogy mely dalok trendelnek különböző régiókban. Azonban, hogy ezt az eszközt használhasd, TikTok üzleti fiókra van szükséged.
Ha üzleti fiókoddal rendelkezel a TikTok-on, hozzáférhetsz a Kreatív Központhoz, és rákattinthatsz a képernyőn megjelenő dalokra. Megtekintheted a dalokat azok teljesítménye alapján az utolsó hétben.
5. Felhasználói Ajánlások
Más TikTok felhasználók és tartalomkészítők gyakran megosztják a trendelő dalokat, amelyeket az ő videóikban használnak. Ehhez hasznos hashtag-ek is léteznek, mint például #trendingsound (trendelő hang) és #soundsforcontentcreators (hangok a tartalomkészítőknek).
A trendelő dalok általában körülbelül egy hétig tartanak, ezért a választásnál fontos a gyorsaság. Ne felejtsd el ellenőrizni a hashtag-eket, amelyek a trendelő hangokat említik, hogy naprakész maradj a TikTok-on aktuálisan népszerű dalokkal.
Következtetés
Ha tartalomkészítő vagy márka vagy, akkor a trendi dalok és hangok beillesztése a TikTok videóidba kulcsfontosságú a lehető legnagyobb elérés és interakció eléréséhez. Most, hogy több módszert ismersz a trendelő hangok megtalálására, használhatod ezeket a stratégiákat nemcsak a videóid trendeléséhez, hanem ahhoz is, hogy gazdagabbá és autentikusabbá tedd a tartalmadat.